28/2/17

ΣΠΙΤΙΚΗ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ | HOMEMADE NO COOK PLAYDOUGH

Δεν νομίζω να υπάρχει παιδάκι που να μην ενθουσιάζεται με την πλαστελίνη. Είναι που σου δίνει άπειρες δυνατότητες να εκφραστείς πλάθοντάς τη αλλά και να χαλαρώσεις με την απίθανη υφή της. Είναι από τα παιχνίδια που τα αγόρια μου δεν έχουν βαρεθεί ποτέ! 
Ο ενθουσιασμός τους δε είναι διπλός όταν την φτιάχνουμε παρεούλα! 

Η σημαντική διαφορά αυτής της συνταγής είναι ότι δεν χρειάζεται να βράσει το νερό κάνοντάς της παρασκευή της εντελώς κατάλληλη για παιδιά!


Τη συνταγή μου έδωσε η φίλη μου η Νάσια που το έψαξε πολύ δοκιμάζοντας διάφορους τρόπους πριν καταλήξει. Οπότε σας εγγυώμαι για το αποτέλεσμα!

Σας έχω ετοιμάσει βιντεάκι με οδηγίες βήμα - βήμα (είναι το πρώτο που φτιάχνω και περιμένω με αγωνία τη γνώμη σας!!)

Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μου γιατί σκοπεύω να ανεβάσω κι άλλα!




...αλλά ως παραδοσιακή blogger ακόμη, θα σας τα γράψω κι εδώ.

Τα υλικά που θα χρειαστείτε:

  •     3 και 1/2 κούπες αλεύρι
  •     1/2 κούπα αλάτι
  •     2 κ.σ. κρεμόριο
  •     1 και 1/2 κούπες χλιαρό νερό
  •     2 κ.σ. φυτικό έλαιο (εγώ έβαλα αμυγδαλέλαιο)
  •     χρώμα ζαχαροπλαστικής

Οδηγίες παρασκευής:

Σε ένα μπολ αναμειγνύουμε τις 2 κούπες αλεύρι (μπορείτε να τις βάλετε και όλες μαζί αλλά εμένα με διευκολύνει αυτός ο τρόπος), το αλάτι και το κρεμόριο. Ανακατεύουμε.

Σε ένα άλλο μπολ ρίχνουμε το νερό μας και το χρώμα ζαχαροπλαστικής. Ανακατεύουμε και το ρίχνουμε στο μπολ με τα στερεά υλικά. Με ένα κουτάλι ανακατεύουμε καλά και προσθέτουμε το έλαιό μας και την τρίτη κούπα αλεύρι Σε αυτό το σημείο θα χρειαστεί να αφήσουμε το κουτάλι μας και να πιάσουμε το μίγμα μας με τα χέρια. Ζυμώνουμε καλά και ρίχνουμε και την τελευταία μισή κούπα αλεύρι Συνεχίζουμε το ζύμωμα μέχρι να μην βλέπουμε πια το αλεύρι.

Η πλαστελίνη μας είναι έτοιμη!

  • Η συνταγή βγάζει περίπου 800gr πλαστελίνης.
  • Κρατάει σίγουρα 3 μήνες, μπορεί και παραπάνω.
  • Αν θέλετε παραπάνω από ένα χρώμα, παραλείψετε το βήμα
    που προσθέτουμε στο νερό το χρώμα ζαχαροπλαστικής.
    Έτσι θα έχετε μια λευκή πλαστελίνη!
    Την χωρίζετε σε μπάλες και κάνετε μια γούβα στο κέντρο.
    Ρίχνετε το χρώμα ζαχαροπλαστικής και ζυμώνετε καλά.
  • Να την φυλάσσετε σε αεροστεγές δοχείο.



Καλά παιχνίδια σε μικρούς και μεγάλους!

Σας φιλώ!

15 σχόλια:

  1. Eλένη καλημέρα! Μπορεί να μην κάνω ποτέ πλαστελίνι μόνη μου αλλά θαύμασα τα χρώματα και το βιντεάκι σου. Μπράβο! Σούπερ αναλυτικό και σωστά δομημένο! Περιμένουμε και άλλα τώρα που μας γλύκανες! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου βάλε τα παιδιά να τη φτιάξουν!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Υπόσχομαι σύντομα κια άλλο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή με το κανάλι, το βιντεάκι είναι τέλειο Ελένη μου!! Σε λίγο καιρό θα τις φτιάξουμε κ μεις! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αγγελική μου! Θα τη λατρέψει η μπέμπα!!
      Φιλιά πολλά πολλά <3

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη ιδέα! Όσο για το βιντεάκι σου δίνω τα θερμά μου συγχαρητήρια, δεν θα μου περνούσε ποτέ από το μυαλό ότι είναι η πρώτη σου απόπειρα. Καλή αρχή λοιπόν και καλή επιτυχία!
    ΥΓ Το λάτρεψα που έκλεισες το βιντεάκι με το logo σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που δεν φάνηκε η απειρία μου!!
      Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  4. Υπεροχα τα χρωματα που επελεξες και πολυ καλο το βιντεο. Καλη συνεχεια σου ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπαμε πλαστελίνη και τη φτιαχνουμε κι εμεις χωρις βρασιμο!! Υπεροχα τα χρωματα κι σουπερ το βιντεακι σου Ελενη μου!! Εννοειται πως εανα εγγραφη και ανυπομονω για τα επομενα!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα στη γκουρού της πλαστελίνης!!
      Εσύ το έχεις πάει ένα βήμα παραπέρα με τα υπέροχα αρώματα! Αν θυμάμαι καλά μια ανάρτηση σού με παγωτόπλαστελίνη είναι η πρώτη που διάβασα και λάτρεψα την ιδέα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Ελένη μου για το πρώτο σου video tutorial! Τα απόλαυσα και εννοείται γράφτηκα και στο κανάλι για να βλέπω και τα επόμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή