5/12/16

SECRET SANTA 2016! | Έλαβα και έστειλα:

Secret Santa!!!
Από τη Ζήνα του Ef Zin Creations για τρίτη χρονιά στην μπλογγόσφαιρα και φέτος είπα κι εγώ να δοκιμάσω!

Ένα έχω να σας πω, το απόλαυσα τόοοοοοοσο πολύ που θα είμαι παρούσα κάθε χρόνο από εδώ και στο εξής.

Από τη μία η χαρά της αναμονής αλλά και η περιέργεια. 
Ποια είναι η αγιοβασιλίτσα μου;;;
Την γνωρίζω;;;;
Τι μου ετοιμάζει άραγε;; 

Και οι απαντήσεις δεν άργησαν να έρθουν!!!! 

Η αγιοβασιλίτσα μου είναι η Άντζυ!!!!

Φυσικά και τη γνωρίζω! Έχει ένα υπέροχο blog, το Happy Mum Angie, είναι συνιδρύτρια του ψηφιακού περιοδικού Familives και του Diy ala Greek.

Μου ετοίμασε ένα πανέμορφο και τόσο πρωτότυπο πλεκτό βραχιολάκι!

Λευκό με μια όμορφη ασημένια λεπτομέρειατοποθετημένο σε ένα φανταστικό χειροποίητο καφασάκι.

Μια όμορφη κάρτα με ευχές ολοκλήρωσε το πακετάκι μου.Απολαύστε το!




Και από την άλλη η πρόκληση του να δημιουργήσεις κάτι για μια κοπέλα που γνωρίζεις μόνο διαδικτυακά!

Το πακετάκι μου περιελάμβανε ένα μαξιλαράκι φτιαγμένο εξολοκλήρου από τα χεράκια μου! Εκτός από το ράψιμο έκανα και την εκτύπωση. 

Αν θέλετε να δείτε πως ένα κλικ αρκεί!

Μια γιορτινή κούπα με σοκολατάκια και δύο Χριστουγεννιάτικα στολίδια επίσης φτιαγμένα από τα χεράκια μου! Ένα υφασμάτινο και ένα ξύλινο.

Ελπίζω η παραλήπτρια μου να τα χαρεί!!!!

Και του χρόνου!!



 

10 σχόλια:

  1. καταπληκτικο! και η τσαχπινια που στριφογυριζει, κανει το βραχιολακι πιο ιδιαιτερο! Καλοφορετο κουκλα και σε ευχαριστω για τη συμμετοχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκπληκτικα ολα!!! Εγω θα πω για το αστερι με τα γαλαζια καμπανακια...τα ερωτευτικα! Και του χρονου κοριτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τι υπέροχο μαξιλάρι ειναι αυτό! Μπράβο Ελενη μου! Και του χρόνου με υγεία! Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα και αυτό που έλαβες αλλά και όσα δημιουργήσες Ελένη μου! Και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναπαίξεις :)) Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που σου άρεσε γιατί πήγε η τύχη μου κι έπεσε πάνω σε ασυναγώνιστη crafter, οπότε έψαχνα κάτι εκτός κατασκευής!
    Καλά για το μαξιλάρι σου τι να πω... Υπεροχότατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντζυ μου επέλεξες διάνα! Είναι από τους τομείς που δεν έχω δοκιμάσει και θαυμάζω όσες πλέκετε!! Το βραχιολάκι μου είναι απλά τέλειο! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ <3

      Διαγραφή
  6. Μεγειά μεγειά! Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναπαίξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μετάνιωσα τόσο πολύ που δεν συμμετείχα φέτος! Θα είμαι όμως πανέτοιμη για την επόμενη χρονιά μετά από όλα τα ωραία που έχω δει αυτές τις μέρες. Και του χρόνου Ελένη μου, όλα είναι υπέροχα και μπράβο σε όλα τα κορίτσια για την φοβερή δουλειά που έχουν κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι όλα υπέροχα! Κι αυτά που έλαβες κι αυτά που έστειλες! Άντε και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξει πάνω που είχα απογοητευτεί με τις φετινές μου κατασκευές έπεσα πάνω σε αυτό !! Τέλειο θα το δοκιμάσω στάνταρ!!! Ευχαριστούμε πολύ Ελένη!!! Πολλά πολλά φιλιά!

    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή