19/12/16

Στολίζοντας μπισκοτάκια - δεντράκια με ζαχαρόπαστα! | Χmas tree biscuits with sugarpaste!

Δεν ξέρω γιατί αλλά μέχρι πριν λίγο καιρό είχα την εντύπωση ότι η ζαχαρόπαστα είναι ένα υλικό όχι και τόσο εύκολο στη χρήση. Ότι απαιτεί πολλές γνώσεις και άπειρο χρόνο (που φυσικά δεν έχει κανείς μας). Ίσως γιατί στο διαδίκτυο κυκλοφορούν καταπληκτικές δημιουργίες έως και υπερπαραγωγές!

Μέχρι που η αγαπημένη μου Αθηνά του CraftCookLove ήρθε να μου αποδείξει πως δεν είναι και τόσο δύσκολα τα πράγματα!

Ένα Craft Party του περιοδικού μας C2 Magazine στάθηκε η αφορμή για "μάθημα" της τεχνικής της ζαχαρόπαστας από την Αθηνά.
Με απλά λόγια αλλά και εξοπλισμό που μπορούμε όλοι να βρούμε, φτιάξαμε Woodland μπισκοτάκια με ζαχαρόπαστα που ομολογουμένως βγήκαν υπέροχα!!!!!!

Βρείτε τη συνταγή για τα μπισκοτάκια βουτύρου αλλά και πως θα φτιάξετε Woodland ζωάκια στο Χριστουγεννιάτικο τέυχος του περιοδικό C2 Crafting and Cooking.

Αθηνά ευχαριστούμε για το μάθημα και καλή επιτυχία στα ΒΗΜΑ Gourmet Food Blog Awards 2016!!

Στο παρακάτω link μπορείτε κι εσείς να ψηφίσετε την Αθηνά στην κατηγορία Best Baking Blog!

http://www.tovima.gr/vimagourmet/foodblogawards16/candidates/Bestbaking/article/?aid=844838


ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ - ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΑ!

Όταν την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν μου ζητήθηκε από τις δασκάλες του νηπιαγωγείου του γιου μου να οργανώσουμε εργαστήρι ζαχαροπλαστικής το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στη ζαχαρόπαστα!

Έψησα λοιπόν 100 μπισκοτάκια σε σχήμα Χριστουγεννιάτικου δέντρου, συγκέντρωσα και ότι υλικά θα χρειαζόμασταν και μαζί με σχεδόν 40 παιδάκια και τους γονείς τους τα στολίσαμε με ζαχαρόπαστα. Το διασκεδάσαμε όλοι αφάνταστα! 

Είναι ένα υλικό ιδιαίτερα εύπλαστο που θύμισε στα παιδιά πλαστελίνη! Επίσης ενώ εγώ ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι θα κολλάει αφού έχει ζάχαρη, δεν κολλάει καθόλου στα χεράκια παρά μόνο στα μπισκοτάκια!

Τα υλικά που θα χρειαστούμε:

• Μπισκοτάκια βουτύρου
   H  συνταγή είναι της Αθηνάς CraftCookLove.
   Τη συστήνω ανεπιφύλακτα, είναι απλή, πετυχαίνει πάντα και από γεύση σκίζει!


Κουπάτ Χριστουγεννιάτικο δεντράκι
   Εγώ πήρα αυτό.

Ζαχαρόπαστα
   Θα βρείτε εδώ

• Sprinkles
   Εγώ πήρα αυτά και αυτά 

Πλάστη

Πινελάκι

Λαδόκολα

Νερό

Σακουλάκια διάφανα
  Θα βρέιτε εδώ  

Κορδέλα

Ανοίγουμε με τον πλάστη μας τη ζαχαρόπαστα σε πάχος λίγων χιλιοστών (2 με 3χιλ.).

Κόβουμε με το κουπάτ μας.

Με ένα πινελάκι περνάμε το μπισκότο μας με λίγο νερό ώστε να κολλήσει καλύτερα η ζαχαρόπαστα και τοποθετούμε το κομμένο κομμάτι μας επάνω. Πιέζουμε ελαφρά με το χέρι.

Έτοιμο για στόλισμα!

Το βάζουμε στο σακουλάκι μας, κλείνουμε με την κορδέλα και έτοιμο!


 
Όμορφο δεν βγήκε;
Φυσικά δεν συγκρίνεται με αυτά που φτιάξαν τα όμορφα παιδικά χεράκια!
Για δείτε!




Σας φιλώ! 


 



 


25 σχόλια:

  1. Καταρχήν σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για την υποστήριξη!!! Συγκινούμαι πολύ φιλεναδίτσα να ξέρεις!! Επίσης τα δεντράκια σου βγήκαν φανταστικά να στο πω και από εδώ!!! Ειδικά αυτά που έφτιαξαν τα μικρά χεράκια είναι τα αγαπημένα μου :) :) Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λιγότερο που μπορούσα να κάνω!!!
      Το αξίζεις και με το παραπάνω!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν! Είδες τι καλές μαθήτριες έχεις 😊😍❤️

      Διαγραφή
  2. Θα δοκιμασω τη συνταγή. Μονο με νεράκι κολαει; Δεν το είχα δοκιμασει και το είχα απορία. Θα είναι ωραίο να βάλω απο ενα στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι για κάθε καλεσμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ναι! Μόνο λίγο νεράκι! Θα ενθουσιαστούν οι καλεσμένοι σου ❤️

      Διαγραφή
  3. Τα sprinkles πως κολλάνε στη ζαχαροπαστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με νερό τα κόλλησα! Υπάρχει βέβαια και κόλλα ζαχαροπλαστικής αλλά εγώ δεν είχα κανένα πρόβλημα.

      Διαγραφή
  4. Τελεια εγιναν! και εμεις σημερα μπισκοτακια εχουμε στο προγραμμα οποτε θα σε μιμηθω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο όμορφα έγιναν!!! Και εγώ την έχω για πολύ δύσκολη τη ζαχαρόπαστα. Δεν την έχω πιάσει ποτέ και μου δίνεις θάρρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου! Είναι πολύ απλό και πολύ διασκεδαστικό!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Θα συμφωνήσω...είναι υπέροχα Ελένη μου!!! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να "παίξω" με ζαχαρόπαστα αλλά ομολογώ ότι με δελέασε πολύ η παρουσίαση σου!!! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις!! Το καλύτερο είναι ότι μπορούν να συμμετέχουν και τα παιδιά!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  7. Εγώ πάλι είχα την εντύπωση ότι είναι εύκολο υλικό η ζαχαρόπαστα αλλά αυτή που πήρα δεν μου βγήκε καλή και δεινοπάθησα!!!Ηταν υπερβολικά μαλακή και ρευστή, νομίζω αυτή που προτείνεις είναι η καλύτερη! Καλά εννοείται οτι φτιάχνεται απο παιδικά χεράκια εχει άλλη χάρη :) καλές γιορτές, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν κατάλαβα τίποτε! Τα μπισκότα σου βγήκαν υπέροχα! Πραγματικά όμως την συγκεκριμένη ζαχαρόπαστα τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Την δούλεψα πολύ πολύ εύκολα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Πραγματικά αγαπημένα τα μπισκότα της Αθηνάς αλλά και η διακόσμηση από τους μικρούς καλλιτέχνες τα απογείωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα αγάπησα, τόσο υπέροχα και καλαίσθητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εγω αυτή τη συνταγή κάνω για τα μπισκότα! Της Αθηνάς!!! Είναι εγγύηση!!!
    Φτιάξαμε και εμείς για τη γιορτή της κόρης μου το Δεκέμβρη παρόμοια και με σφραγίδα μπισκότων. Το απολαύσαμε με τα παιδιά και οι παραλήπτες-συμμαθητές της ενθουσιάστηκαν!!!! Αλλά δεν σκέφτηκα να βάλουμε πάνω sprinkles γιατί δεν ήξερα πως θα κολλήσουν.
    Η ιδέα να το κάνετε στο σχολειό φανταστική!!! Και του χρόνου πάντα έτσι δημιουργική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα και εγώ είχα αμφιβολία για τα sprinkles αλλά τελικά μια χαρά κολλάνε!
      Τα παιδιά αλλά και οι μαμάδες - μπαμπάδες ενθουσιάστηκαν, τόσο που κάποια έφτιαξαν και στο σπίτι! Φιλιά πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  11. Φαντάζομαι χαρά που θα έκαναν τα μικρά! Εδώ χάρηκα εγώ όταν τα κάναμε παρέα χιχιχι. Καλή χρονιά Ελένη μου με πολλές χαρές και δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ξετρελάθηκάν!! Και εγώ αυτό σκέφτηκα, αφού το απολαύσαμε τόσο πολύ εμείς φαντάσου τα μικράκια! Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  12. Μετάνιωσα τόσο πολύ που δεν συμμετείχα φέτος! Θα είμαι όμως πανέτοιμη για την επόμενη χρονιά μετά από όλα τα ωραία που έχω δει αυτές τις μέρες. Και του χρόνου Ελένη μου, όλα είναι υπέροχα και μπράβο σε όλα τα κορίτσια για την φοβερή δουλειά που έχουν κάνει!

    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή