17/11/16

C2 - Τεύχος 3 κοντά μας! Και φυσικά το φετινό μου ημερολόγιο μέτρησης έως την Πρωτοχρονιά!

Όσοι με διαβάζετε καιρό ξέρετε καλά ότι Δεκέμβρης χωρίς 
Ημερολόγιο μέτρησης έως την Πρωτοχρονιά
δεν υφίσταται τα τελευταία χρόνια στο σπίτι μας!

Έτσι λοιπόν και φέτος σκαρφίστηκα την ιδέα από αρκετά νωρίς και τα ημερολόγια για τα αντράκια μου είναι σχεδόν έτοιμα!

Είναι πολύ, πολύ εύκολο στην κατασκευή του αλλά συγχρόνως εντυπωσιακό.


Θέλετε λεπτομέρειες;;

Δεν έχετε παρά να διαβάσετε το Νέο, Λαχταριστό, Παιχνιδιάρικο, Δημιουργικό, Χουχουλιάρικο αλλά πάνω από όλα Γιορτινό περιοδικό μας

https://www.facebook.com/C2emagazine/ 
C2 Τέυχος 3 στις οθόνες σας!


...και καιρός να ξεκινίσουμε τα στολίσματα! Τι λέτε;

Σας φιλώ!


14 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφο το ημερολογιό σου. Θα χαιρομουν πολυ να βλεπω εικονες απο το περιοδικό σας στην νεα ομαδουλα μου.https://www.facebook.com/groups/323237454698868/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ημερολογιο σου το λατρεψα τοσο, που ειπα φετος να ετοιμασω και εγω για τα μικρα μου! Οσο για το περιοδικο, λατρεια φιλεναδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεία δεν λές τίποτα!!
      Μα δεν είναι πολύ απλό το ημερολογιάκι αλλά και ομορφούτσικο;;
      Φιλιά <3

      Διαγραφή
  3. Ένα θα σου πω: τα ποτηράκια τα έχω ήδη στο σπίτ (ψωνίζουμε και από ίδια μαγαζιά καταλαβαίνεις! ) και περιμένω ένα ελεύθερο απόγευμα να το σετάρω!! Είναι τεεεεελειο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αθηνά μου!!! Ευχομαι να αρέσει στο Πηνελοπάκι!!!!

      Διαγραφή
  4. Μενει στα (υπερ)αγαπημενα για του χρονου που θα καταλαβαινει η μικρη μου!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. And the winner is.... you! Απ'όλα τα ημερολόγια διαλέγω το δικό σου και ο εκτυπωτής έχει ήδη πάρει φωτιά. Μια ερώτηση μόνο. Ποια ποτηράκια έχεις πάρει; Φαντάζομαι τα εκτυπωτικά ταιριάζουν σε συγκεκριμένης διαμέτρου ποτήρια.
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωω!! Thank you!! Τιμή μου <3
      Λοιπόν τα ποτηράκια είναι από το jumbo. Διαμέτρου 7,5cm
      Φιλιά Μαργαρίτα μου!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Ελένη!
      Τελικά περιορίστηκα σε απλά σακουλάκια... Ελπίζω του χρόνου να καταφέρω να κάνω το δεντράκι σου που μου άρεσε τόσο πολύ!

      Διαγραφή
  6. Αχ θέλω και εγώ να μου το ετοιμάσει κάποιος να ανοίγω κάθε μέρα και να χαίρομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Κατερίνα μου! Έχεις δίκιο! Κι εμείς τα μεγάλα παιδάκια δικαιούμαστε ένα <3

      Διαγραφή
  7. Φανταστικό blog, πάντα απολαμβάνω και διαβάζω τη δημοσίευση που μοιράζεστε!
    Ευχαριστώ για το πολύ καλό άρθρο σας ...!

    ตารางบอล

    ΑπάντησηΔιαγραφή