25/11/15

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΡΑΜΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ! | X-MAS SEWN PAPER GIFTS!

Θυμάστε αυτά τα χάρτινα Πασχαλινά λαγουδάκια, γεμάτα μικρο εκπλήξεις, με την όμορφη ουρίτσα τους; 
Όχι, δεν τα έχασα!

Ξέρω ότι έρχονται Χριστούγεννα! 

Τα είχατε αγαπήσει τόσο πολύ όμως που αποφάσισα να κάνω και την Χριστουγεννιάτικη εκδοχή τους! Κάτι σε ζωάκι δεν μου έβγαινε οπότε διάλεξα να φτιάξω αστεράκια, δεντράκια και χιονάνθρωπους



Είναι τέλειο δωράκι για μικρά παιδάκια! Και μεγάλα καλέ εννοείτε!


Έκοψα λοιπόν το χαρτί μου χρησιμοποιώντας πατρόν, τα οποία μπορείτε και να κατεβάσετε πατώντας στην εικόνα παρακάτω. Η διάσταση είναι Α4.

X-Mas_Cutters


Για κάθε χάρτινο σακουλάκι θα χρειαστούμε δύο κομμάτια.

Στη συνέχεια τα έραψα μεταξύ τους και λίγο πριν τελειώσω το ράψιμο και έχοντας αφήσει μια μικρή τρύπα, έβαλα μέσα τα σοκολατάκια μου και τα κομφετί! Μπορείτε να βάλετε μέσα οτιδήποτε νομίζετε ότι θα δώσει χαρά στον παραλήπτη.

Τελείωσα το ράψιμο και έτοιμα!  
 


Σας φιλώ!




38 σχόλια:

  1. Πανέμορφα Ελενη μου! και τόσο όμορφη φωτογραφική παρουσιαση! ευχαριστούμε πολύ και για το template!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία Ελένη! Άψογη όπως πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα,Ελένη μου!
    και πράγματι έψαχνα ιδέα για τέτοια, μικρά δωράκια
    Θα τα γαζώσω με την μηχανή και θα γίνουν πολύ εύκολα.
    Χίλια ευχαριστώ και την αγάπη μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα!!! Αν δεν κάνω λάθος τα έχεις ράψει σε μηχανή;
    Αν δεν έχουμε πιστεύεις πως μπορούν να γίνουν έτσι ωραία και ράβοντάς τα στο χέρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ζωή μου! Ναι γίνεται και στο χέρι όπως επισεις μπορείς να τα κάνεις και με κόλλα! Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλιά <3

      Διαγραφή
  5. Ελένη μου την θυμάμαι αυτή την ιδέα από το Πάσχα, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να τα φτιάξω κι εγώ αφού έχω ραπτομηχανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλά φοβερά, με ραπτομηχανή τα έχεις ράψει? Με βελόνα και κλωστή στο χέρι γίνεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου σε ευχαριστώ! Ναι σε ραπτομηχανή αλλά γίνεται και με βελόνα αλλά και με κόλλα, βέβαια δεν θα έχει τη χαριτωμενιά της κλωστής! Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα είναι Ελένη μου! Τέλεια ιδέα για τους μικρούς φίλους! (κι όχι μόνο...χιχιιχ) Τι κρίμα που δεν έχω ραπτομηχανή, φαντάζομαι να ραφτούν στο χέρι είναι λίγο δύσκολο ε? φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Γίνονται και στο χέρι απλά ναι, είναι πιο χρονοβόρο. Μπορείς να δοκιμάσεις και κόλλα!
      Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
    2. Σωστά, την κόλλα δεν την είχα σκεφτεί Ελένη μου! Σ'ευχαριστώ για την ιδέα! φιλιά

      Διαγραφή
  8. Έχεις γίνει η έμπνευσή μου αυτά τα Χριστούγεννα! Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου σε ευχαριστώ! Με κάνεις πολύ χαρούμενη που το λες αυτό!!
      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτική για ακόμα μια φορά Ελένη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειναι πανεμορφα και ομορφα παρουσιασμένα! Θα δείτε σύντομα και τη δική μου εκτέλεση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καταπληκτικα!!!! και ωραιο δωρακι και για παιδακια και για μεγαλους. ραπρομηχανη βεβαια να υποθεσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελένη μου πραγματικά είναι τέλεια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη ιδέα, καταπληκτική παρουσίαση! Να τονίσω πως επίσης είσαι μία από τις βασικές μου εμπνευσεις και ευχαριστούμε για τα templates

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φοβερά.. τι κρίμα να μην έχω ραπτομηχανή... Με το χέρι νομίζω θα βαρεθώ.. , αλλά με κόλλα γίνεται πιο εύκολα.. Πολύ ωραία ιδέα μας έδωσες πάλι.. Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειναι τελειο,
    τ χαρτι πως το ζηταω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!
      Είναι απλό χαρτί περιτυλίγματος!

      Διαγραφή
    2. Θα γίνεται πολύ ωραία και με χαρτί kraft! Αλλά και απλό χαρτί ταχυδρομείου αν ζητήσουμε θα κάνει! Πολύ καλή ιδέα, γρήγορη και εντυπωσιακή! Μια μικρή Χριστουγεννιάτικη "πινιάτα"!!! χοχοχο!!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφα έγιναν! Λες να δοκιμάσω να ράψω στο χέρι? Θα γελάνε πολύ μετά οι παραλήπτες χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα θυμάμαι τα λαγουδάκια τα θυμάμαι! Και η Χριστουγεννιάτικη εκδοχή επίσης σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ράψιμο με ραπτομηχανή ε;;;; δεν έχω.... με το χέρι γίνεται;;; ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Σε ευχαριστώ! Δεν έχω δοκιμάσει με το χέρι. Θεωρώ πως γίνεται απλά θα είναι χρονοβόρο!
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Ουφ!!! δοκίμασα ένα με τσόχα και ραμμένο στο χέρι... χρονοβόρο.... αλλά όμορφο!!!

      Από ότι κατάλαβες η ιδέα με εντυπωσίασε!!! κ τώρα ψάχνω εναλλακτική γαι΄τι φοβάμαι να ράψω το χαρτί!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  20. Απλά υπέροχα,ιδίως το αστεράκι ...τέλεια όλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απλά υπέροχα,ιδίως το αστεράκι ...τέλεια όλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καταπληκτική ιδέα. Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τέλεια ιδέα Ελένη! Άμα το χεις με το ράψιμο, ακόμα και το απλό χαρτί μεταμορφώνεται :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι πολύ ωραία ιδέα. Μου αρέσει ιδιαίτερα και η φωτογράφιση/styling!

    ΑπάντησηΔιαγραφή