15/5/15

Παγωμένο γιαούρτι φράουλα με 4 υλικά! | Strawberry Frozen Yogurt!


Δεν ξέρω αν σας το είπα αλλά τον τελευταίο καιρό 7 παραπανίσια κιλάκια έχουν έρθει και έχουν κάτσει επάνω μου... και δεν λένε να φύγουν!!
Είμαι άνθρωπος που τρώει πολύ... μα πολύ όμως! Απλά όσο μεγαλώνω ο μεταβολισμός μου κάτι παθαίνει και ξεχνάει να κάψει πια κάποιες θερμίδες...

Το φαγητό δεν μπορώ να το κόψω οπότε αποφάσισα να κόψω τα γλυκά.
Να επισημάνω ότι τα γλυκά που βλέπετε να φτιάχνω και να ανεβάζω δεν τα ακουμπώ! 
Το ορκίζομαι! Βλέπω την οικογένεια να τα τρώει...

Και σε μια τέτοια στιγμή απίστευτης λιγούρας έψαξα να βρω κάτι γλυκό, δροσιστικό, υγιεινό και με λίγες θερμίδες!!

Και ναι το βρήκα! Παγωμένο γιαούρτι με φράουλες! Γλυκό του πεντάλεπτου, με μόλις τέσσερα υλικά!

Η αρχική συνταγή έρχεται από το Just a Taste!

Τα υλικά μας.

2 κεσεδάκια φράουλες (πλυμένες, καθαρισμένες και κατεψυγμένες)

1 μικρό κεσεδάκι γιαούρτι
4 κ.σ. μέλι ή και παραπάνω να το θέλετε πιο γλυκό
1 κ.σ. χυμό λεμονιού
προαιρετικά λίγες σταγόνες σοκολάτας (ορκίζομαι στο δικό μου δεν έβαλα!!)



Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι βάλουμε όλα τα υλικά μας, εκτός από τις σταγόνες σοκολάτας στο multi μέχρι να πολτοποιηθούν τελείως οι φράουλες.
Να συμπληρώσω εδώ μετά από επισήμανση της Δήμητρας από το CountingSmiles (που το έχει φτιάξει πολλές φορές!!!) να βγάλετε τις φράουλες μισή ώρα νωρίτερα από την κατάψυξη ώστε να μαλακώσουν ελαφρώς αλλιώς μπορεί να αποχαιρετήσετε το multi σας!

Προσθέτουμε και τις σταγόνες μας και σερβίρουμε!!
Για το απόλυτο σερβίρισμα βάλτε το σε μπολ σοκολάτας! Δείτε εδώ!




Tip:
Αν θέλετε να το διατηρήσετε βάλτε το στην κατάψυξη απλά να θυμηθείτε να το βγάλετε ένα εικοσάλεπτο πριν για να ξεπαγώσει και να μπορέσετε να σερβίρετε!

Σας φιλώ!
Ελένη




61 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό! τωρα λες για τα 7 κιλα και παραπλανεις τους αναγνωστες σου! μην την ακουτε! μοντελο ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα Μάχη μου!! Είμαι ψηλή και δεν φαίνονται :-) Και έχεις να με δεις καιρό!! Ευχαριστώ για το κοπλιμέντο! ❤️❤️❤️

      Διαγραφή
  2. καλά ε/?...φαίνεται τόσο λαχταριστό!!~και μιας και μας τελείωσαν χτες οι φραουλίτσες μας πετάγομαι να αγοράσω!!~πρέπει να τις καταψύξω πρώτα έ??...ανυπομονώ!!~τρελαινόμαστε για παγωτό φράουλα οικογενειακώς!!!!!!!πόσο μάλλον όταν είναι από τα χεράκια της μαμάς!!~καλό Σαββατοκύριακο!!~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευάκι μου ναι! Τις καθαρίζεις, τις πλένεις και τις καταψύχεις. Καλή απόλαυση σε όλη την οικογένεια!! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Ευτυχώς αύριο έχω λαική κοντά μου...θα προμηθευτώ τις φραουλίτσες μου και θα το φτιάξω..η κόρη μου βγήκε πολύ παγωτατζού....θα τρελαθεί σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Έλενα!! Είναι και υγιεινό, ότι πρέπει για την κορούλα σου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Αυτό που το έβαλες στο μπολ σοκολάτας δεν το αντέχω!!! Όντως εύκολο και υγιεινό και με λίγες θερμίδες, αν και εγώ θα επιλέξω την εκδοχή που περιλαμβάνει τη σοκολάτα. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς έτσι όπως το είδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου το μπολ όλα τα λεφτά αλλά απαγορευτικό για εμένα τουλάχιστον! Τώρα λίγες σταγονίτες δεν θα πω ούτε εγώ όχι!! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Δεν το πιστεύω!!! Ίδιο frozen yogurt έφτιαξα προχθές για τη Δάειρα που μου ζητούσε παγωτό. Σκέφτηκα από το να φάει αηδίες από έξω, να της φτιάξω :) Χαχα. Κοίτα σύμπτωση. Το σκέφτηκα μόνη μου (φράουλες, γιαούρτι και μέλι) σε τυχαίες ποσότητες (με το μάτι δηλαδή) και πασπάλισα από πάνω κομματάκια σοκολάτας για ντεκόρ. Λεμόνι όμως δεν έβαλα.

    Φοβερές φωτογραφίες!
    Και πες μας που και πώς έκρυψες τα 7 κιλά. Θα μας τρελάνεις;;; Πάνω σου πάντως δε φαίνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει!!! Έχεις φαντασία! Εγώ δεν θα το σκεπτόμουν... Όσο για τα κιλά, μετά τη συνάντηση τα πήρα τα περισσότερα :-( Ευχαριστώ πάντως!!! ❤️

      Διαγραφή
  6. Χα χα μου αρεσει που ορκιζεσαι....Τι ψυχη εχουν λιγες σταγονιτσες σοκολατας; Κι εγω μια χαρα κορμαρα σε θυμαμαι παντως!!!! Το παγωτακι φυσικα θα το φτιαξουμε...!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ βρε κορίτσι μου γλυκό!!! Να το φτιάξετε και να μου ανεβάσετε φωτό!! Φιλιά πολλά ❤️

      Διαγραφή
  7. Καλά Ελένη μου δεν υπάρχεις! Τι super συνταγή είναι αυτή παιδί μου! Πανεύκολη και λαχταριστή, θα την δοκιμάσουμε ΣΙΓΟΥΡΑ! Ευχαριστούμε πολύ! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι είναι τέλεια!! Να τη δοκιμάσετε!! Περιμένω εντυπώσεις ❤️

      Διαγραφή
  8. Φαίνεται υπέροχο!!!! Όπως υπέροχες είναι και οι φωτογραφίες σου Ελένη! Θα δοκιμαστεί το συντομότερο δυνατόν. Τα φιλιά μου & καλό Σαββατοκύριακο :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα μου σε ευχαριστώ πολύ! Περιμένω εντυπώσεις λοιπόν :-)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Το έφτιαξα εχτές και είναι υπέροχο! Κι όπως δείχνεις, πανεύκολο στο να ετοιμαστεί :) Καλή Κυριακή! Φιλία

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που σου άρεσε!! Είναι σημαντικό ότι είναι γλυκό του πενταλέπτου!
      Φιλιά <3

      Διαγραφή
  9. Αχ, Ελένη, μια από τα ίδια! Εγώ πήρα 5 βέβαια, αλλά και 7 να χάσω δεν με χαλάει! Τα γλυκά με έχουν καταστρέψει. Τώρα με τη διατροφή είπα να τρώω μόνο 'ενα τη βδομάδα (αυτό που κάνω και ανάρτηση συνήθως) γιατί αν τα κόψω εντελώς θα τρελαθώ! Όσο για το παγωτό φανταστικό! Και πανεύκολο! Ο,τι πρέπει δηλαδή!
    Φιλιά,
    Αθηνά
    Craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου αν είχα πρόσβαση στα γλυκά που φτιάχνεις όχι 7 αλλά 27 θα είχα πάρει!!!! Λες να την κάνω και εγώ την παρασπονδία;; Τι σου είναι ένα γλυκάκι την εβδομάδα!! Φιλία πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πανεύκολο υπέροχο και φαίνεται νοστιμότατο!!! Θα μπει στο πρόγραμμα για Σ/Κ/ Ευχαριστούμε πολύ. Φιλάκια. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλη μου πολύ πολύ νόστιμο πραγματικά!! Καλή απόλαυση και καλό ΣΚ!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Όπως ξέρεις κι εγώ τρελαίνομαι για εύκολα φανταστικά επιδόρπια! Θα το κάνω σίγουρα 😊😊😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέρα μου είναι από αυτά που δεν χρειάζεται να περιμένεις καθόλου! Στο multi και στο πιάτό <3

      Διαγραφή
  12. Το είχα δει και εγώ στο Just a Taste αλλά δεν το τόλμησα. Αφού όμως το δοκίμασες και το εγκρίνεις και είναι και γιάμι γιάμι, θα το φτιάξω σίγουρα Ελένη!!! Σ'ευχαριστούμε πολύ:)
    Α και ξέχασα. Και εγώ αγαπω το φαγητό και δεν μπορώ να το κόψω! Προτιμώ να κόβω τα αμαρτωλά εδέσματα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που δεν μπορεί να κόψει το φαγητό!
      Συνήθως συμβαίνει το αντίθετο! Να το φτιάξεις είναι πολύ καλό <3

      Διαγραφή
    2. Το φτιάξαμε χτες μαζί με τα παιδιά (χωρίς τη σοκολάτα να ξέρεις) και έγινε θεικό!! Και λιγα λέω! Δεν στερείται σε τίποτα των έτοιμων frozen yogurts!!! Θα γίνει σχεδόν καθημερινή συνήθεια τώρα το καλοκαίρι που μου ζητάνε τα τέκνα μου καθημερινά παγωτό!!!
      Σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!

      Διαγραφή
    3. Το πόσο χαίρομαι που σας άρεσε!!!!! Φιλιά πολλά Δήμητρα <3

      Διαγραφή
    4. Ήρθα ξανα
      Μα δηλώσω πώς έχει γίνει αγαπημένη μας συνήθεια και κυρίως του μπαμπα μας!!! Μόλις τελειώνει, το ξαναζητάει:) είναι το άλλοθι του υγιεινού βλέπεις:))
      Αυτό που θα ήθελα να συμπληρώσω μιας και το ´εχω φτιάξει μέχρι τώρα 6-7 φορές, είναι πως καλο θα ήταν να βγάζουμε τις φράουλες απο την κατάψυξη λίγο πριν το φτιάξουμε διότι τις πρώτες φορές παραλίγο να καταστρέψω το πολύτιμο multi μου:)
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    5. Πόσο δίκιο έχεις! θα το συμπληρώσω και στην ανάρτηση! Και να φανταστείς ότι και το δικό μου multi μύρισε...
      Χαίρομαι που σας άρεσε!
      Φιλιά πολλά! <3

      Διαγραφή
  13. Με τόσο λίγα υλικά και έχουμε το δικό μας frozen yogurt και με αγαπημένη γεύση φράουλα! Και τρώμε και το μπολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου το μπολ είναι η αμαρτία της υπόθεσης! Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  14. Να και μια συνταγή που μπορώ ακόμα κι εγω να φτιάξω! Ευχαριστουμε Ελένη! Αστο το θέμα με τα κιλάκια πονεμένη ιστορια χαχα. φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα Ντινάκι εσύ είσαι δικιά μου!!! Εμείς είμαστε καλές εκτός κουζίνας ;-)
      Όσο για τα κιλάκια που θα πάει θα τα καταφέρουμε ή θα τα αποδεκτούμε! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετική πρόταση, πανέμορφες φωτογραφίες !! Ο,τι πιο καλοκαιρινό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το δοκίμασα! Πανεύκολο, νόστιμο και υγιεινό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πες μου με νεογέννητο που τα προλαβαίνεις όλα???
      Χαίρομαι που σας άρεσε <3
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  17. Μας αποτελειωσες με το περιεχόμενο απο τα μπολάκια. Αλλα χαλαλι σου γιατι ειναι οτι πρέπει για τωρα το καλοκαιρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μύρισα φράουλες και σοκολάτα και ήρθα τρέχοντας! Υπέροχη συνταγή, εύκολη και με λαχταριστές φωτογραφίες η παρουσίαση της! Εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου σε ευχαριστώ!! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό μου! Προσπαθώ πολύ...
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  19. Μούρλια!
    Τι όμορφο χρωμα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Πράγματι το χρώμα είναι εντυπωσιακό.
      Καλώς σε βρήκα!

      Διαγραφή
  20. Μα τι ωραίες φωτογραφίες!!!!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λίλια σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τρελαίνομαι για αυτό το παγωτό! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ειναι ΥΠΕΡΟΧΟ το εχω δοκιμαση Μπραβο στην αναρτηση Ευχαριστουμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειναι ΥΠΕΡΟΧΟ το εχω δοκιμαση Μπραβο στην αναρτηση Ευχαριστουμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τοσο απλα γλυκα, απλα τα λατρευω!!! και ειδικα με φραουλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρειαζεται να το βαλουμε στην παγωτομηχανη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή