28/3/15

Χάρτινα πασχαλινά λαγουδάκια γεμάτα εκπλήξεις!!

Η πρώτη κατασκευή μας για το Πάσχα δεν είναι άλλη από χαριτωμένα λαγουδάκια από χαρτί γεμάτα εκπλήξεις! Τι εννοώ; Θα δείτε παρακάτω...


Τα υλικά μας: χαρτί περιτυλίγματος | ένα χαρτόνι Α4 | μολύβι | ψαλίδι | σοκολατάκια-μικρο δωράκια | pom pom | ραπτομηχανή

Πάμε να δούμε βήμα - βήμα την κατασκευή τους!

Σχεδιάζουμε το λαγουδάκι μας στο χαρτόνι.


Το κόβουμε.


Χρησιμοποιώντας το χαρτονένιο λαγουδάκι μας σχεδιάζουμε όσα θέλουμε στο χαρτί περιτυλίγματος που έχουμε επιλέξει.


Κόβουμε!


Βάζοντας δύο κομμάτια (το ένα πάνω στο άλλο) ξεκινάμε το ράψιμο.
Αφήνουμε ένα κομμάτι ανοικτό ώστε να βάλουμε μέσα τα σοκολάτάκια μας.


Βάζουμε μέσα όσα θέλουμε!


Και κλείνουμε!
Μπορούμε να κάνουμε πολλά για να διακομίσουμε τα λαγουδάκια μας όπως να τους βάλουμε ματάκια ή μουστάκια. Εγώ επέλεξα να τους βάλω μια ουρίτσα pom pom!


O παραλήπτης δεν έχει παρά να σχίσει το χαρτί και να αποκαλύψει την έκπληξη!!




Ελπίζω να σας άρεσαν!
Σας φιλώ!


67 σχόλια:

  1. Πολύ πρωτότυπα και ιδανικά για πασχαλινό δωράκι! Ευχαριστούμε για την ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέρα μου χαίρομαι που σου άρεσαν! Εγώ ευχαριστώ για την επίσκεψη. <3

      Διαγραφή
  2. Είναι πάρα πολύ ωραία η ιδέα σου για μικροδωράκια!!!Θα ξετρελαθούν τα μικρά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλλιόπη μου σε ευχαριστώ! Εμένα πάντως ξετρελλάθηκαν!! Σε φιλώ <3

      Διαγραφή
  3. τι ωραία που είναι!!~νομίζω ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να πάρω ραπτομηχανή!!~πολύ όμορφα Ελένη μου!!~Καλό Πάσχα να έχουμε με υγεία!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευάκι μου γλυκό για μια δημιουργική μαμά σαν κι εσένα απαραίτητη νομίζω!
      Σε φιλώ! Καλό Πάσχα! <3

      Διαγραφή
  4. Πολύ γλυκά βγήκαν!!! Και αυτό που δεν φαίνεται τίποτε από έξω είναι όλο μυστήριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Αυτό το μυστήριο νομίζω ότι τα κάνει ιδανικά για δωράκια σε παιδιά! Φιλιά <3

      Διαγραφή
  5. Πόσο υπέροχα είναι! Δεν το πίστευα οτι είναι χάρτινα όταν τα είδα! Τρέχω να τα μοιραστώ!
    Aθηνά
    Craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Αθηνά μου!! Η αλήθεια είναι ότι αρχικά είχα τις αμφιβολίες μου για το πως θα βγουν αλλά βγήκαν όμορφα! Ευχαριστώ!!! Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη ιδέα, Ελένη μου, και πολύ πρωτότυπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη ιδέα, Ελένη μου, και πολύ πρωτότυπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ παιχνιδιάρικη ιδέα!! Πολύ μ' αρέσει!! Καλημέρα και καλό Σαβ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλη μου σε ευχαριστώ!! Χαίρομαι που σου αρέσει!
      Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραία ιδέα και για το Πάσχα!!ειχα κάνει αστέρα και χάρτινα τα Χριστούγεννα αλλα μάλλον θα πρέπει να κανω και λαγουδακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι ευχαριστώ! Κι εγώ τα Χριστούγννα είχα κάνει μποτούλες!! Σε φιλώ <3

      Διαγραφή
  10. Ελα!!!!! Τι ωραίοοοοο!!!!Θα ήθελα και εγώ ως μεγάλο παιδί να μου χαρίσουν ένα κουνελάκι έκπληξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το ξαναλεω κι εδω!!! τελεια τελεια τελεια!!!!!! Μπραβο Ελένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολυ ωραία ιδέα!! θα στη "δανειστώ" για να κάνω δωράκια σε μικρούς φίλους των κοριτσιώνβ μου!!
    φιλια oiparamythenies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καίτη μου σε ευχαριστώ!! Νομίζω θα ξετρελλαθούν! Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  13. Φοβερή ιδέα! Με ελάχιστη δουλειά και πολύ απλά υλικά φτιάχνεις ένα μοναδικό δώρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικά τα λαγουδάκια!! Δεν ήξερα ότι μπορείς να ράψεις το χαρτί! Θα την κρατήσω την ιδέα σου, θα μου χρειαστεί :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Ελευθερία μου!! Ράβεται και πολύ εύκολα μάλιστα! Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  15. Εκτός των άλλων έκανες και φανταστική φωτογράφιση! Είναι σούπερ νέο αίμα στην μπλογκόσφαιρα! Έχεις την αμέριστη εκτίμησή μου!!! Φιλιά. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλη μου σε ευχαριστώ τοοοόσο πολύ για τα όμαρφα λόγια σου!!
      Μου δίνεις απίστευτη χαρά <3 να το ξέρεις!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  16. Φανταστικά τα λαγουδάκια σου!!! Μακάρι να ήξερα από μηχανή να τα φτιάξω κι εγώ... Αλλά είναι τέλεια και πανεύκολη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου σε ευχαριστώ πολύ!!
      Μπορείς να τα κάνεις και με κόλλα!! Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  17. Μα τι όμορφη ιδέα....Έλα που δεν το έχω με το ράψιμο καθόλου όμως!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα μου σε ευχαριστώ!
      Να ξέρεις ούτε εγώ το πολυέχω αλλά δεν τα πήγα και άσχημα ;-)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Στο έγραψα και στο FB. Τέλεια η ιδέα σου, Ελένη! Τέλεια όμως! Τι να κάνω που δεν έχω ραπτομηχανή εδώ και δεν έχω διάθεση να ράψω με το βελόνι τόσους λαγούς. Και η κόλλα είναι μία λύση, όμως το γαζί είναι όλα τα λεφτά. Και μου αρέσει που τους έχεις φτιάξει minimal μόνο με ουρές χωρίς μάτια και μουστάκια. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπασία μου τα έχω δει όλα τα σχόλια σου και σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!
      Καλά με το χέρι δεν παίζει πράγματι... κούραση μεγάλη!!
      Φιλιά πολλά πολλά! Να περνάτε όμορφα <3

      Διαγραφή
  19. αχ ειναι υπέροχοι!!!!!!!!! θα με ξεσηκώσεις να ξε αραχνιάσω την ραπτομηχανή εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι αυτός είναι ο στόχος μου!!! Ευχαριστώ Μάχη μου!
      Φιλιά πολλά πολλά <3

      Διαγραφή
  20. Ελένη, έπαθα κεραυνοβόλο έρωτα με αυτά τα λαγουδάκια. Δεν σου λέω τίποτα... Απλά υπέροχα!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου ομοιοπαθούσα!! Σε ευχριστώ πολύ πολύ!!
      Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  21. Πολύ γλυκες εκπλήξεις αυτα τα λαγουδάκια. Οπως και εσυ από τοτε που πρωτομπήκα εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tα λάτρεψα πραγματικά Ελένη μόλις τα είδα στο pinterest!!! Τέλεια ιδέα για δωράκια που χαρίζουν μεγάλα χαμόγελα!!! πανέμορφες και χαρούμενες και οι φωτογραφίες σου!!!
    Βέβαια πως θα τα φτιάξω χωρίς ραπτομηχανή δεν ξεύρω...καμία άλλη ιδέα για όσες δεν διαθέτουμε? Με κόλλα θα κρατάει λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου σε ευχαριστώ πολύ!! Δεν έχω δοκιμάσει με κόλλα αλλά γιατί όχι, χαρτί είναι νομίζω πως θα κρατήσει!! Αν το δοκιμάσεις θέλω να μου πεις!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  23. Φοβερή ιδέα!! Αν δεν είχα πάρει ήδη τα υλικά για τα δωράκια που θα δώσω στους μαθητές μου θα τα εφτιαχνα σίγουρα!! Του χρόνου λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέννυ μου σε ευχαριστώ πολύ!! Τι τυχεροί οι μαθητές σου! Τρελαινόμουν να μου φέρνουν δωράκια το ίδιο βλέπω και ο γιός μου τώρα στο προνήπιο!
      Σε φιλώ <3

      Διαγραφή
  24. Λοιπόν, πήρα υλικά να τα φτιάξω και λέω να τα κλείσω με συρραπτικό! ελπίζω να βγούν καλά! σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου μια χαρά θα βγούν! Και εγώ το σκέφτηκα αλλά τα φοβάμαι λίγο με τον μικρό! Αναμένω φωτό φυσικά <3

      Διαγραφή
  25. τι γλυκια και πρωτότυπη ιδέα!!! τι κριμα που δεν ξερω να ραβω! α και ξέρεις που τη βρηκα? στο craftgawker!!! μπραβο Ελένη μου :) φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ντίνα μου!! Και εγώ σε βρήκα εκεί! Πρόσφατα το ανακάλυψα το Craftgawker και μου αρέσει πολύ!! Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  26. Τέλεια ιδέα!! Δεν το ήξερα το craftgawker, αλλά έψαξα και σε βρήκα. Πόσο χάρηκα δεν λέγεται. Σκέφτηκα "αυτή είναι δικιά μας"!!! Φιλιά και πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου σε ευχαριστώ πολύ!! Για την επίσκεψη και τα όμορφα λόγια σου <3
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  27. Υπέροχα έγιναν Ελένη! Εμένα πάντως δεν θα μου πήγαινε η καρδιά να σκίσω το λαγουδάκι καθώς λατρεύω τα ραμμένα χαρτιά :)
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δήμητρα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ <3
      Έχω να σου πω πως ούτε εγώ έχω σκίσει κανένα!!!! Δεν μπορώ! Και αυτό που έσκισα για τη φωτογράφιση ήταν είδη σκισμένο από την άλλη από τον μικρό ;-)
      Φιλιά πολλά να έχετε ένα όμορφο ΣΚ!

      Διαγραφή
  28. Εξαιρετικό!!!
    Πανεύκολο και τόσο όμορφο.
    Βέβαια δεν έχω ραπτομηχανή, αλλά και με λίγη καλή κόλλα, κάτι θα γίνει ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή μου ευχαριστώ!! Ναι σίγουρα και η κόλα θα κάνει δουλειά <3
      Βέβαια η ομορφιά είναι στο γαζί αλλά μπορείς να το κάνεις με μαρκαδόρο!!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  29. Ήθελα να σου βάλω φωτο, αλλά δεν ξέρω πώς...
    Πάντως βγήκαν πολύ ωραία κι έχουν δοθεί πολλές φορές ως δωράκι μέχρι στιγμής... Κι έπεται συνέχεια!!! ήταν η μοναδική μου πασχαλινή κατασκευή :-)!
    Σ ευχαριστώ! Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι!!! Προσπάθησε να την ανεβάσεις στη σελίδα στο fb!! Καλή Ανάσταση Παρασκευή μου <3

      Διαγραφή
  30. Τελεια ιδέα! Αν ήμουν παιδι θα ξετρελαινομουν! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!! Καλή Ανάσταση <3
      Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!!

      Διαγραφή
  31. Ελένη πρέπει να σου πω ότι με ανάγκασες τα Χριστούγεννα να ράψω στο χέρι - ναι στο χέρι, γιατί χάλασε η μηχανή - 35 χάρτινα αστεράκια και δεντράκια και χιονάνθρωπους για τη γιορτή του γιου μου! Τόσο ήταν το μεράκι μου να τα φτιάξω. Και φυσικά όλοι ενθουσιάστηκαν!!
    Από τις πιο όμορφες κατασκευές που έχω φτιάξει. Μπράβο για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου απίσευτο!! 35 με το χέρι?? Ουάου!! Είναι πολλά μέχρι και για ραπτομηχανή! Μπράβο! Κι εγώ ενθουσιάστικα με τα καλά σου λόγια. Ευχαριστώ πολύ πολύ <3

      Διαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Hello, how are you? I had feature your beautiful craft in my blog (www.myhousetucasa.com/en) , I hope you don't mind. Have a nice day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή